neljapäev, 30. märts 2017

Filmid

Mulle väga meeldib vaadata filme. Minu lemmikud on õudukad ja komöödiad. Mulle väga ei meeldi draamad ja dokumentaalfilmid. Kinos käin suhteliselt tihti. Mulle meeldib filme vaadata rohkem kinos kui kodus. 

Üks mu lemmikumaid filme on Lahkulööja sari. Selles sarjast on kolm filmi. Esimene osa on Lahkulööja(2014). Teine osa on Lahkulööja sari: Mässaja(2015). Kolmas osa on Lahkulööja sari: Murdmatu(2016). Esimeses osas saab peategelane Tris (Shailene Woodly) teada et ta on Lahkulööja ning ei sobi kuskile, sest nende maailmas on kõik erinevatesse kildadesse jaotatud. Kui ta avastab, et Lahkulööjad tahetakse hävitada, peab Tris ja salapärane Four (Theo James), enne kui on juba hilja, leidma selle, mis muudab Lahkulööjaid nii ohtlikuks. Soovitan väga kõiki osi vaadata. Need on väga kaasatõmbavad ja põnevad.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar